petak, 11. studenoga 2011.

NOVE STVARI 

Čisto iz zabave, ne zato što nemam šta drugo raditi, nego zato me čini sretnom i produktivnom. Inspiracije tražim po internetu, a ponekad i iz vlastite mašte. Sve zajedno ipak liči na nešto.

Za Indiru

Jedna po jedna tokom ljeta zauzimala je svoje mjesto i svog vlasnika. A neki su morali i da se načekaju.

Moja
Za Selmu

Za Vesnu

Za Jelenu, dok maštamo o ljetovanju u Grčkoj

Malo sam dorađivala, malo dodala šarma i ispalo je nekako. A onda su počele i narudžbe. Ma nisam neki stručnjak, ali trebalo je nekoliko pokušaja i promjena da na nešto liče.

Prvi pokušaj
Drugi pokušaj, ali falilo je još kesa za jednu ručku.
Treća sreća, i sasvim drugačije ručke
Na kraju sam se odlučila za soluciju vrpce. Pa, izgleda slatko :)

A onda sam izradila još neke da zadovoljim pohlepu za heklanjem dok ne prionem za knjigama i stručnom literaturom.

Za plažu
Kažu da se zove bakin ručni rad. Jako je lijep i jednostavan.
Praktična i lijepa za svakodnevnu upotrebu



Hm, koji cvijet?
Možda bijelu ružu

Ipak sam se odlučila za ovu.



I tako, malo po malo nađe se vremena i sredstava. I jako sam zadovoljna svojim trudom. Ne znam koliko su oni koji su ih dobili. :) Trebala sam i sebe nagraditi za toliki trud, pa...

Moja... a možda i... ko zna :)


Najteže je rezati i vezati kese, ali trud se isplati. Pa ako ima volontera.... možda... ;)

Nema komentara:

Objavi komentar